søndag den 4. december 2011

Hvad? Hvorfor mig?..

Hvorfor sker det her for mig?
Hvad sker der?
Jeg er stensikker på at jeg har fået spiseforsrtyrrelse.
Jeg spiser næsten ikke morgenmad eller frokost. Meget lidt aftensmad. Når det er hverdag, eller jeg er hos nogen, bliver jeg nødt til at tvinge mig selv til at spise mad. Jeg vil ikke ha' at de skal bekymre sig om mig.
Jeg brækker mig mindst 3 gange om dagen.
Jeg har ødelagt min mave.
Og nu hvor min vinter depression er blevet værre, spiser jeg endnu mindre.
Jeg drikker som jeg plejer. dvs. 2 liter om ugen. Jeg er dehydreret og min krop, kan ikke klare det. Men jeg kan ikke gøre noget ved det.
Jeg har tabt mig meget igen. Jeg PRØVER virkelig at spise mere, for at jeg kan tage på, men jeg kan ikke.. Jeg ender alligevel bare med at brække mig.
En af mine venner, vil gerne ha' mig til lægen, men jeg sagde til ham, at jeg ikke kunne. Min mor skal ikke viden noget. Jeg nægter at gå til lægen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar