torsdag den 22. december 2011

.. Update?

*suk*
Ak ja. Som jeg lige troede at jeg skulle glemme hende. Så skriver hun til mig. Nu kan jeg ikke andet, end at tænke på dig. Ved du hvorfor?
....
Fordi jeg savner dig.

Det kan godt være, at vores forhold ikke kan redes. Men kan vores venskab?
Det er utroligt barnligt, det vi har gang i. Det at vi ikke er venner mere, bare fordi vores forhold ikke gik. Eller var det, det eneste du ville ha' mig for?
Men end noget mere end andet.. Så vil jeg være din ven.
Men jeg tør ikke skrive til dig. Ved du hvorfor?
...
Jeg er bange. Bange for at du skal afvise. Bange for at, det virkelig var et, farvel for evigt.
Det farvel jeg frygtede.

----

Iiih. Hvorfor kan du ikke være her og holde om mig? Trøste mig?  Hvorfor skal du bo så fandens langt væk?
Det går mig på nerverne.. Jeg savner dig virkelig meget.
Og hvorfor kan  jeg  ikke være hos dig, nu når du egentligt også, har brug for det??
Det må jeg vel vende mig til. Men.. Jeg ser virkelig meget frem til at besøge dig, din lort <3 Og jeg tager Grynte med! 8D
Nu håber jeg bare din familie kan lide mig. Det er min største bekymring. Jeg mener.. Jeg kan være noget af en belastning ^^'
Så jeg håber det ikke er for meget :B
Og. Ehehehehe. Jeg glæder mig til at se, om du fuldfører din 'udfordring' :P <3 Jeg tror personligt ikke at du tør. Men. På den anden side x'D ~
Og så undskyld, at jeg ikke kan lave din gave færdig, til at vi ses :c .. Men nu ved du hvad det er, så nu har du noget at glæde dig til!
.............

..
Jeg lægger syg. IGEN. Jeg HADER mit immunforsvar! Det så lortet! Jeg kan næsten ikke gøre noget, uden at jeg bliver syg!! Men jeg gør det nu alligevel OTL Fordi.. Det er de der små ting, som jeg holder så meget af.
At bade i havet..
At gå ture om aftenen..
At lægge mig i sneen..
Og så .. Mange andre ting..
Så plus det, at jeg har dårligt blodomløb, så jeg kan ikke få varmen særlig hurtigt og jeg fryser, meget nemt.
Jeg har lært at leve med det. Jeg skal bare pakke mig GODT ind, når jeg skal udenfor! Dog glemmer jeg det tit OTL
Burde ha' en der mindede mig om det hver morgen.. KOM WOLTER. BO HOS MIG!!!!
........... Ehehe. Du skuffer mig forresten. Du lovede at kommer over og passe mig, på dit flyvende tæppe! :c Du kom aldrig!! Jeg sad ved vinduet og ventede! Men du var der ikke!! :c (jeg lå slet ikke og sov, nejnej.... )
*kigge ud af vinduet*
Sjælland har ikke fået sne endnu.. *suk* elsker ellers sne.. Jeg kan for det meste bare ikke være ude i det, på grund af mit immunforsvar.
MEN JEG GØR DET ALLIGEVEL. og lægger så syg, i et par dage
Iiih. Jeg er meget syg om vintern.. Og det pisser mig af! Især nu når det lægger op af jul! Jeg mener! *kigge i kalender* .................................................. Der er 2 dage til jul. Amg.........
..........
..

Uhh, og så har man aftalt med sin veninde Katrine, at man skal i sommerhus med hende, til sommer!! BD Fuck jeg glæder mig! Det bliver så hygge! og vi skal lave en CMV ogog det FrUk!! ogogogogo...... *dø*
Ej. Jeg glæder mig til at se hende igen. Det længe siden :c *mødes til J-popcon hæhæhæ ~*
Ogog! Vi skal måske ses i påsken!!!
Iiih! Jeg glææææææææder mig !!!! >u<

.....
..
*kigge på mobil*
Jeg syntes det er sjovt hvordan folk tror at jeg er forelsket i Wolter.....
Nej, helt seriøst! Får skide mange beskeder, hvor der står f. eks ;
når, så dig og Wolter, eh?
Bare fordi at vi er sådan meget... Sticky :I
KAN MAN NU HELLER IKKE ELSKE SIN BEDSTE VEN NÅ??
..

....... Min gane klør.. Omg....Kan ikke gøre noget ved det... ;A; ...

1 kommentar:

  1. Årh! Iggy <3 Jeg tror aldrig at jeg har grint så meget før, over en blog! xDD <3 Du varmer mit hjerte! <3

    SvarSlet