mandag den 28. november 2011

Jeg ved du har tilgivet mig, men undskyld.

Jeg ved at du har glemt alt om det. Eller har du? Det er så længe siden efterhånden. Men jeg har bare så dårlig samvittighed. Jeg ved godt det er ynkeligt at det eneste jeg kan sige er 'undskyld'. Men når jeg skriver det, mener jeg det. Det var ikke DIG der havde gjord noget forkert. Du var og er perfekt. Jeg holder stadig af dig. Jeg er glad for at du har tilgivet mig. At vi stadig kan være venner. Men hver gang jeg ser på dig, får jeg en klump i halsen. Jeg har været så dum. en idiot. Jeg er så glad for at du er kommet videre. Måske fundet lidt kærlighed?
Jeg ved at jeg bare skal glemme det, fordi det er så længe siden, men jeg kan ikke. Jeg er så ked af at det skulle ende som det gjorde.
Undskyld for alt. Undskyld for det hele..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar