torsdag den 16. august 2012

Vil du høre en hemmelighed?

Der er så mange der siger at jeg ser så træt ud. At jeg er træt hver dag..
Selvfølgelig er jeg det.. Jeg er udmattet..
De daglige skænderier.
Mine øjne bliver tunge og trætte fordi jeg græder hver dag, til at det gør ondt og jeg ikke kan mere..
Derfor er jeg træt hver dag.
Derfor vil jeg væk.
Og hvis ikke, bliver jeg sindsyg.

Jeg prøver at smile hver dag. Når jeg kommer i skole.. For det meste er det ægte.. Men nogle gange er det et falsk smil. En falsk latter.
Venter på at jeg kommer hjem.. Hvor helvede bryder løs.
Og så det hele om igen.

Indtil jeg kommer jem til min far.. Hvor jeg får en uges fred, hvis ikke mindre.
Og så er det tilbage til helvede.
Jeg er så tæt på at give op på alt det jeg har opnået. Jeg kan ikke mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar