onsdag den 16. november 2011

So 'happy' together

Imagine me and you
I do
I think about you day and night
It's only right
to think about the girl you love
and hold her tight
so happy together


If I should call you up
invest a dime
and you say you belong to me
and ease my mind
imagine how the world could be 
so very fine
so happy together


I can't see me loving nobody but you
for all my life
when you with me baby the skies will be blue
for all my life


----------

Jeg har sådan en trang til, at skrive til dig.
Selvom du nok ikke ser det fordi din mobil er slukket. Eller er den?
Den ene side af mig siger at jeg skal skrive til dig. Men den anden siger at jeg burde lade være. Jeg ender nok alligevel med at gøre det imorgen.
Jeg savner dig abnormt meget. Det ved jeg ikke om du gør. Tænker du overhovedet på mig?
Jeg tænker på dig hele dagen.. Hvad laver du? Hvordan har du det? Hvor er du?
Men jeg lægger skjul på det. Jeg vil ikke virke irriterende. Eller måske er det, det du gerne vil vide at jeg gør?
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal mere.. Du virker så nedtrykt hver gang jeg skriver med dig. Er det min skyld? Er det mig der har gjord noget galt? Jeg skyder meget skylden på mig selv. Dels fordi jeg ved jeg har gjord noget, der var forkert. Og det fortryder jeg meget den dag idag.
Men alligevel. Du skriver så meget til mig. At du savner mig.. Men alligevel når vi ses. Skænker du mig næsten intet..
Jpop. Jeg så dig komme. Jeg kiggede op og smilede til dig, for at du skulle blive glad. Men du så mig ikke engang..
Hver gang jeg så dig, var det som om jeg blev trukket ned i et stort, tomt hul.
At se du havde det sjovt med alle andre, mens du kun skrev til mig når du havde det skridt. Ikke at jeg havde noget imod det men..
Jeg havde dog en lille 5 minutters stund med dig. Den vil jeg ikke glemme.
Urh.. Jeg ved overhovedet ikke, hvad der er op og ned mere. Hvad der er rigtigt og forkert.
Måske skulle jeg bare give op og se hvad tiden bringer. Men hver gang den tanke strejfer min tanke, ryster jeg den væk.. Jeg vil ikke være svag. Jeg vil kæmpe, for det jeg elsker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar