onsdag den 9. november 2011

I'll never understand it

Jeg er så pokkers forvirret..
Du siger at du elsker mig, men du kan ikke være sammen med mig.
Du vil ikke knuse hendes hjerte igen.. Og du siger også at du elsker hende. Og hun elsker også dig.. Så hvorfor finder i ikke bare sammen? Jeg mener.. Hun er sikkert også langt bedre end hvad jeg nogen sinde vil blive.


Du forvirrer mig sådan.. Først elsker du mig.. Så afskyr du mig.. Og så næste dag elsker du mig igen..
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal tro mere. Jeg giver snart op.. Jeg har KÆMPET  i så lang tid.. Om at holde fast i dig.. Så du ikke forsvinder.. Men.. Det er blevet så hårdt.. Jeg er en af de sårede krigere, der alligevel kæmper videre..
Måske skal vi bare holde en pause fra hinanden? Det er ikke hvad jeg vil.. Men.. Måske er det, det rette? Eller er det? Det vil tiden vise.. Jeg vil ikke stoppe dig.. Du kan gøre hvad du vil.. Vi er jo ikke sammen mere, så jeg kan ikke sige noget til det. Selvom de ‘ting’ du har lavet, har gjord mig ked af det.. Så kan jeg ikke gøre noget ved det.. Fordi vi er ikke sammen. Du er ikke ‘min’ mere..


Jeg er så meget i tvivl.. Om jeg skal give slip.. Eller holde fast..
Der er så mange der siger at jeg skal stoppe.. Fordi at det går ud over mig.. Fordi at jeg ender med at blive såret.. Jeg er ligeglad hvad fuck de andre siger.. Jeg elsker dig så meget.. Og jeg vil vente.. Vente til den dag, hvor du også indser det..


Jeg ved ikke om du ved det.. Men.. Du er den eneste jeg har haft sådan en.. Kemi med.. Som om vi allerede kendte hinanden, før vi mødes.. Du er den eneste jeg har åbnet mig så meget over for.. Du har hjulpet mig så meget.. Jeg forelskede mig i dig.. Den følelse var dejlig, fordi jeg vidste at du gengældte den. Og den følelse blevet stærkere, fra dag til dag. Og en dag.. Der blev vi forenet.. Den dag var den lykkeligste dag i mit liv. Og jeg vil huske den for evigt.. Jeg ved ikke med dig.. 


Hver gang du siger at du elsker mig, kan jeg ikke lade være med at græde. Det gør mig så glad.
Hvert et kram, får mig til at føle mig tryg og elsket.
Hvert et af dine kys, ville jeg ønske varede evigt. De gør mig varm indeni.


Hver gang du siger at du elsker hende, kan jeg ikke lade være med at græde. Jeg bliver så nedtrykt.
Hvert et af dine kys hun vil få, får mig til at føle fortvivlelse og sorg.


Jeg græder hver dag, på grund af dig. Fordi jeg er ved at miste dig.
Charlie er min største drøm, men jeg har det virkelig som om han er på vej væk.. 
Jeg vil ikke ha’ det.. At min drøm.. Bliver ødelagt.. 


You’re my one and only.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar