onsdag den 8. februar 2012

hmm..

Jeg hader det her..
På min gamle skole lærte jeg næsten ikke noget..
Derfor er jeg meget mere bagud end de andre. Især i matematik.. Jeg bliver så fustreret når vi får en test. Det er over halvdelen af tingene, jeg overhovedet ikke kan svare på..
Alle i min nye klasse er gode til det... Til alt sådanset.. Jeg kan intet..
Vi lavede et projekt her for nogle dage siden.. Jeg blev bedt om at læse nogle simple ligninger men.. Jeg vidste ikke hvordan man gjorde.. Så min ven tog over..
Jeg blev spurgt om noget i klassen men.. Jeg kunne ikke svare på det.. Sagde noget mundlort.. Gjorde mig selv til grin..
Kæft jeg kunne tude der.. Pernille kunne godt se jeg blev skuffet over mig selv.. Eller ihvertfald at jeg blev nedtrykt..
Heh.. Man kan da heller ikke være ked af det på den skole..

----------------------------


''I've been spending way too long checking my tongue in the mirror
And bending over backwards just to try to see it clearer
But my breath fogged up the glass
And so I drew a new face and I laughed
I guess what I've been saying is there ain't no better reason
To rid yourself of vanities and just go with the seasons
It's what we aim to do
Our name is our virtue

I won't hesitate no more, no more
It cannot wait
 I'm yours''

Ingen kommentarer:

Send en kommentar