mandag den 31. oktober 2011

Et ønske.

Ak ja. Idag var min første dag, på den nye skole jeg skal starte på.
Den Alternative Skole. Eller 'DAS' for kort... 
Jeg føler mig så hjemme! Alle er så søde imod mig! Alle kan være sig selv. Alle kan være den de er. Der er ingen mobning. Overhovedet! Alle klæder sig i det de vil! Der er tilmed cosplayere! Hvor fedt er det lige?! .. Men ja.. Jeg må dog indrømme at, jeg kommer til at savne min gamle klasse.. Dem jeg ikke får set mere.. Men.. Det må jeg leve med.. Jeg skal sige farvel til klassen en af dagene.. Ved ikke hvornår.. Men ja.. 
----


Jeg er så småt begyndt at spise igen. De sidste par dage har jeg ikke lavet andet end, at sulte mig selv og brække mig.. Og det ikke engang noget jeg selv kan kontrollere.. Jeg har tabt 5 kilo på halvanden uge.. Det ikke sundt.. Men.. Idag begyndte jeg at spise mere.. Har faktisk spist en masse idag. Er stolt af mig selv!


----


You tell me you hate me.. But you love me.. You confuse me so much.. But..
First you wanna come to my birthday, but now you wont.. You say it'll be better for me that way.. There really wasn't anything more that I wanted, than seeing you on my birthday.. But.. I guess I can't that. You gave me a present. A wish. I have one wish. And an hour to answer.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar