lørdag den 28. januar 2012

Forfulgt.

Ok.. Så. Jeg var til costrip idag. Kæft det er længe siden jeg har været til sådan en ... 
Ha. Dog har jeg fået Halsinfektion..
Men ihvertfald.
Jeg var lige ankommet til Hillerød. Danm det var koldt.
Jeg gik ind i 7elleven og købte en kop varm kakao, jeg kunne varme mig på.
Derefter gik jeg ind i venteværelset, for at jeg ikke skulle sidde ude i kulden. Jeg sad der længe. Der var to drenge der.
Muligvis fra udlandet.
Den ene skulede hele tiden hen mod mig.
Jeg kiggede på uret. Endelig. Halv. Så kunne jeg godt begynde at gå ned mod bussen.
I det jeg rejser mig op og tager mine ting, rejser de to fyrer sig også op, og gik med mig ud af døren.
Jeg gik mod busstoppet. Undrede mig lidt, men hey. Jeg er jo ikke den eneste der tager den bus.
Jeg gik ind i bussen og lod varmen kærtegne mit ansigt. 
Jeg satte mig på et af sæderne. De to andre fyre satte sig bag mig. 
Lagde mig mod vinduet og lagde hovedet på rygstøtten på sædet, for at hvile mig. Var pludselig blevet helt udmattet.
Jeg kørte længe.
Endelig. Rugparken. 2 stop endnu..
Jeg satte mig op.
De to fyrer bag mig spurgte mig om en masse. Jeg var irriteret og træt, men prøvede at holde tilbage.
Da vi nåede mit stop, kunne jeg se ud af øjenkrogen, at de hviskede. Den ene nikkede og rejste sig. Den anden skulede hen mod mig.
Jeg rystede svagt på hovedet og gik ud af døren, da den blev åbnet.
Jeg gik lidt hurtigt. Var jeg nervøs?
Åbenbart.
Jeg kiggede bagud. Den ene dreng fulgte efter mig.
Jeg satte farten lidt op. Gik skråt over marken. Kiggede bagud. Han fulgte efter.
Fuck.
Satte farten mere op. Kiggede bagud.
Han var nærmest lige bag mig. 
Jeg var ved indkørslen.. Mit hjerte bankede. Jeg var så nervøs.

Jeg begyndte at små løbe lidt.. Kiggede bagud. Hvad fanden?!? Han løber efter!!
Jeg satte farten op. Løb så hurtigt som jeg kunne.

Mit hjerte hamrede.
Min puls steg.
Kunne mærke et anfald.
Jeg holdt det tilbage.
Det eneste jeg kunne tænke på, var at løbe og at komme væk.
Min brystkasse brændte.
Jeg kiggede tilbage.
Fuck, fuck, fuck.
Han var lige bag ved mig!
Jeg kunne se døren!
Mit syn blev sløreret. Nej.. Jeg kan ikke få et anfald.. Ikke nu..
Så tæt på!
Jeg løb så hurtigt jeg kunne, det sidste lille stykke.
Jeg åbnede døren i en hurtig bevægelse og smækkede den hurtigt i.
Jeg lænede mig op af hoveddøren. Gled langsomt ned og satte mig, på gulvet.
Min brystkasse gjorde ondt.
Jeg åbnede min trøje.
Hostede.. Længe. Meget.. Voldsomt.
Jeg rystede over det hele.
Jeg lukkede øjnene og kunne mærke, hvordan tårerne pressede sig på. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar