søndag den 29. januar 2012

Syg igen igen

.. Som sagt var jeg til costrip igår..
Og jeg var så dum *suk*
Jeg ville OFRE mig for mit cosplay. Dvs ingen jakke!
Damn jeg frøs.
Men det var ok! Ville ikke lade det stoppe!
Hen ad aftenen var jeg begyndt at blive udmattet og min hals begyndte at smører sig sammen.
Jeg tog med Lars på McD.
.... For 3 gang den dag. Ad.
Det var nu meget sjovt alligevel. xD
Vi sad der længe. Jeg kunne mærke at jeg ville falde i søvn når som helst.
Han spurgte om vi skulle finde et tog. Jeg nikkede og vi gik ud.
Vi kiggede på den store skærm.
Hans kørte om 7 minutter.
Mit om 14.
Vi gik ned for at han kunne gå ombord på sit tog. Vi sagde farvel og jeg gik, hen mod mit eget s-tog.
Jeg ventede længe.. Endelig kom det.
Jeg satte mig i stillezonen, for at få fred. Jeg fandt mit tæppe frem og puttede mig. Jeg sov virkelig hele vejen til Hillerød.
Dejligt.

Denne morgen vågnede jeg med en slem hovedpine.
Damn..
Jeg hostede .. Meget.. Kunne ikke sætte mig op.
Mit syn blev sløret. Jeg blev nødt til at sætte mig op i sengen.
Jeg hostede en masse slim op. Kunne ikke få luft.
Jeg gik nedenunder og tog en kop te.
*suk*
Jeg skal tage mig sammen så jeg kan komme hjem til far og fodre katten..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar