tirsdag den 10. januar 2012

Jeg er træt af det!

Jeg er så træt af folk, der tror jeg ikke kan noget, bare fordi jeg har dårlig ryg!
Jeg mener.. Det jo ikke fordi jeg kan løfte noget?
Det jo ikke fordi jeg dør af at være aktiv!
Nej, jeg kan ikke lægge på gulvet.
Ja, min ryg låser sig fast, hvis jeg sidder på en hård flade for længe. 
Ja, jeg KAN faktisk godt løfte tunge ting!
Ja, jeg tumler rundt uden at dø!
Hvis jeg går med en lidt tung taske, tager de den fra mig. Ja ok det er dejligt at, de tænker på mig og gider bære, rundt på mine ting og sådan. Men forfanden! jeg er jo ikke lam!
Ja ok, jeg brokker mig meget over den. Men det fordi jeg er træt af den! Jeg er træt af at leve på piller. Jeg HAR været til kiropraktor, men det kom tilbage.
Nej jeg gider ikke gå til lægen. Det rager hende en papand! 
Men for helvede.
Lad nu være med at få mig til at se, så forbandet hjælpeløs ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar